Gratis verzending vanaf €50   €75
Persoonlijk advies
Snelle levering

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Het retour sturen van de producten dient u vooraf aan te melden aan info@riebroeksbloemetje.nl en kunt u op eigen kosten en eigen risico terug sturen naar Riebroeks Bloemetje. U dient daarbij een herroepingsformulier te downloaden en geprint bij de producten te leveren. Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk – in orginele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd te worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en orginele verpakking retour ontvangen is. Het retour sturen van de producten is volledig op eigen risico. 

Wanneer een pakket niet tijdig wordt afgehaald op een servicepunt, zijn wij helaas genoodzaakt om retour-/verwerkingskosten te berekenen. Wanneer u het pakket niet opnieuw wilt ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen aan u terugbetalen.

Uitzonderingen retourneren

Voor bloemen en boeketten en andere verse en levende producten geldt een uitzondering op het herroepingsrecht. Wanneer bloemen , boeketten en andere levende producten niet naar wens zijn, kunnen wij deze niet terugnemen. Dit omdat de producten snel kunnen bederven en verouderen. Mochten hier andere klachten over zijn kunt u contact opnemen via info@riebroeksbloemetje.nl.

Gepersonaliseerde producten kunnen wij helaas ook niet retour terugnemen, dit omdat deze producten vaak helemaal naar wens worden samengesteld. 

Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Op bloemen en boeketten zit een vast garantietermijn van 5 dagen. Net zoals alle andere levende producten.

Als u van mening bent dat een product niet deugdelijk en/of onbruikbaar is dan kunt een klacht indienen via info@riebroeksbloemetje.nl. Als een klacht gegrond is kan Riebroeks Bloemetje de klacht herstellen door het product opnieuw te leveren. In geval producten retour zijn verzonden en de klacht is gegrond zijn alleen de retourkosten voor de consument.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie en/of schade voortkomend uit productaansprakelijkheid (vervolgschade) in geval:
– Bij beschadiging door opzet of nalatigheid
– Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
– Bij reed geopende verpakkingen*
– Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing en aanvullende informatie op de webshop**

*Bloemen zijn beperkt houdbaar en kunnen dus niet retour verzonden worden.
**Verwezen wordt naar de informatie op de webshop, productinformatie, verzorgingstips en de pagina bestellen en betalen.

U heeft 14 dagen bedenktijd om de producten retour te sturen, hierbij is het wel van belang dat er voor de producten wordt gezorgd mocht dit nodig zijn. Gebeurt dit niet of niet voldoende en krijgen wij de producten terug die niet meer bruikbaar zijn, kunnen wij waardevermindering in rekening brengen. (Dit kan oplopen tot 100% van de aanschafwaarde) . Handig voor u en ons om daarbij foto’s te maken van de producten die u heeft ontvangen en weer terugstuurt. 

Identiteit ondernemer

Riebroeks Bloemetje
Riebroekseweg 55
3853PB Ermelo
info@riebroeksbloemetje.nl
06-83059023
75623439
NL002393031B92