✓ Gratis verzending vanaf
€50
€75
✓ Persoonlijk advies
✓ Snelle levering
- Persoonlijk advies
- Snelle levering
- Gratis verzending vanaf
€50
€75
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@riebroeksbloemetje.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor meer informatie over retour en garantie klik hier.
Maandag | Gesloten** |
Dinsdag | 08:30 – 17:00* |
Woensdag | 08:30 – 17:00* |
Donderdag | 08:30 – 17:00* |
Vrijdag | 12:00 – 17:00* |
Zaterdag | 09:30 – 16:00* |
Zondag | Gesloten |
*Soms zijn wij afwezig ivm inkopen en/of bezorgen. Gelieve eerst een afspraak te maken voordat u langskomt.
**Wel kunnen er bestellingen worden geplaatst en/of worden bezorgd.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op uw volgende bestelling!
Met droogbloemen10 ontvangt u 10% korting op al onze droogbloemen Sluiten
Whatsapp ons!